Wolfslag&Wolfslag

Werkt met Wolfslagkracht. Aan communicatieadvies, campagnes, gedragsbeïnvloeding en gedrag veranderen. Ontwikkelt persona’s. Maakt de Customer Journey inzichtelijk. Houdt focus op de juiste propositie. Online en offline. Social en print. RTV en persoonlijk. En de juiste kruisbestuiving tussen alle media. Doet dat bij ministeries, provincies, gemeenten, waterschappen, uitvoeringsinstanties, ZBO’s, non-profit organisaties en in de publiek-private sector.

Is Wolfslagvaardig. Als theatervormgever. Die andere Wolfslag. Op basis van een script. Gesprekken met de regisseur en andere makers. De locatie. Ga je aan de slag met het ontwerpen van een toneelbeeld. Soms begin je samen met de makers met helemaal niets en ontstaat er een geweldige voorstelling. Dat gebeurt vooral als je een locatievoorstelling maakt. Maar of het nu de ‘zwarte doos’  van het theater is, de schuur van een boer of een in bos, het inspireert mij allemaal. Immers, “All the world is a stage”, aldus mijn favoriete toneelschrijver William Shakespeare.

Het logo van Wolfslag&Wolfslag. Kleurrijk, zoals ik zelf ben. En met de drie primaire kleuren kun je alle kleuren maken.